torsdag 23 augusti 2012

Träningsvärk

Det märks så väl på kroppen att det var längesen jag gymmade. Idag är min träningsvärk mycket värre, kan knappt sträcka bak armarna för det smärtar i bröstet :p

Men men, mer kommer det att bli och då kommer jag snart i form :)

Idag i skolan har vi "intervjuat" varandra och presenterat varandra, jätte intressant att höra alla olika historier. Tycker att människan är en stark varelse, sen får vi ju hoppas att vi gör något bra utav de.

Snart åker vi tjejer in till Ängelholm igen, och den här gången är vi ute efter att fixa naglarna! :)
Ja, lite kvinnlig så tycker jag att jag allt kan få vara, och speciellt nu när jag kan och får ha målade/längre naglar. Jobbar du inom vården som jag gjort tidigare är ju det ett förbud.

träningskläderna jag köpte häromdan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar