lördag 11 augusti 2012

Avslutning i Lysekil

Kvällen har varit härlig med solsken och glada ungdomar. Kom dit halv sex och fick äntligen krama om min kille, nu har vi inte setts på sju dar. Lite senare kom ungdomarna ner från huset de sover i, till matsals huset. Vi satt ute och en efter en kom fram till mig och hälsade, de stod liksom på rad och jag kände mig nästan som kunglig när de alla ville hälsa, och så snälla de var.

Senare till kvällen hade min svärmor några tänkvärda ord till ungdomarna, hon sa att; vart ni än befinner er i livet, i vilken situation det än må vara, så visa respekt. Ha med er det, respekt. Det var fint sagt.

Killen min hade också ett litet tal till dom, där han även tackade mig för tålamod och stöttning under sommaren, då vi inte kunnat setts. Jag blev väldigt rörd och ungdomarna "jublade".
Min pojkvän är verkligen underbar och när jag skulle åka ville jag bara ta med honom.

Men imorn kväll när alla ungdomar kommit till flygplatsen och det är städat i husen, då kommer han hem till mig :) Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar