fredag 24 augusti 2012

Fredag och ledig helg! :)

Hej på er, idag har jag gjort ett konditionstest på cykel. Jag låg ungefär där som jag trodde, kondition är en färskvara så att jag inte hade tränat på hela sommaren gjorde ju sitt. Fast jag låg ändå bra till :) Sådana test är individuella och från ett hälsoperspektiv ska man inte jämföra sig med andra, du kan ju bara utgå ifrån dig själv.

Efter skolan fick jag skjuts till Ängelholm och därifrån tog jag tåget till syrran :) Ska vara här hela helgen och bara ha det fint. Vi har ätit smörgåstårta och myser nu i soffan. Imorgon ska vi ut på lite utflykt och det kommer bli trevligt. Har inte träffat min syster och hennes sambo på hela sommaren så det var på tiden att ses igen :)

De bor i ett jätte fint hus i ett nytt område, det är tänkt att fler hus ska byggas upp här så det står några tomma tomter runtomkring här.



nallarna från Berlin :) har en själv, hihi min tidning

så fint, här kommer jag sova inatt, som på hotell :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar