lördag 25 augusti 2012

Åskoväder

Det är ett riktigt åskoväder nu hos oss, regnet öser ner och det blixtrar o dundrar ordentligt. Lite läskigt men väldigt skönt att vi sitter inne :)

Idag har vi "shop til you drop" heeela dagen, var totalt slut när syrran och jag åkte hemåt. Japp jag har fått köpt mig nya löparskor (behövligt) och några träningskläder och lite annat. Vi har haft en helt underbar dag helt enkelt ;p Kan säga att jag har inte köpt kläder på ett par månader så det kändes gött att få handlat lite, och nu behöver jag ju inte köpa mera på ett tag. Se det var ju smart tänkt :)

Vi har precis ätit egna gjorda wraps med falafel, och ska nu avnjuta ett glas rött med hederligt "snicksnack" :)

Hoppas bara blixten inte tar oss för nu har den kommit närmare, är riktigt intensivt oväder :s


tjoho, här ska prövas kläder

köpte denna löparjacka, så cool :)

bra kombination till oväderskvällar och till goda vänners lag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar