måndag 20 augusti 2012

Sista natten i Uddevalla

Ja då var det den 19 augusti och imorgon börjar min värld med nya steg.
Det känns känslosamt men som jag tidigare sagt, också spännande att komma ifrån Uddevalla. Att komma till en ny stad och börja studera. Det är dags nu, det är rätt tid nu.

Min pojkvän stöttar mig som alltid, och jag har haft trevliga stunder med hans familj. Och de sista dagarna har jag fått umgås riktigt ordentligt med vännerna. Och ikväll hade jag en underbar stund med min familj, god mat och trevligt prat. Lämnade Ballack hos pappa när vi åkte därifrån ikväll, det var lite tufft och en tår föll ner. Men jag vet att han kommer få det jätte bra hos pappa :)

Nu sitter jag i soffan, har packat och förberett för avfärd imorgon. Kl 9:00 åker vi.
Jag säger god natt, sista natten i Uddevalla.

det var en fin kväll

mama redo med "champagnen" :p


räkfrossa, så gott!



efterrätt, hemmagjord hallonglass av egna hallon

jordgubbstårta!! :)


puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar