tisdag 7 augusti 2012

Gokväll

Idag fyllde en år på jobbet, en boende, så jag och min kollega Ellinor gjorde två fina tårtor :)
Det var riktigt skoj och goda blev de.

Sen blev jag irriterad när jag skulle åka hem från jobbet. Då stod det en kille mitt på parkeringen med sin bil, och han var i vägen. Flyttade han sig när han såg att jag höll på att backa? Nä det gjorde han inte, däremot viftade han som en galning med armarna att jag skulle akta hans bil! Jag menar ursäkta mig, men jag vet hur långt jag kan köra med min bil och ställ dig inte mitt bakom då, han kunde ju ha backat själv när jag börja röra på mig.
Ibland kan man ju undra hur folk tänker.

Irriterande, jaja men nu något roligare :)

Mina skolböcker kom härom dagen. Har inte haft tid att kika i dom än, men de verkar intressanta. Har också införskaffat en riktig fin vandrings ryggsäck, den kommer jag ha användning av i skolan. Andra veckan kommer vi att vandra och övernatta två dygn med klassen, så då behövs ryggsäcken bl.a

Ja nu är det inte långt kvar tills skolstart, och ja jag är nervös men laddad :)

Tyvärr ligger jag efter här hemma och det är mycket på jobbet, det känns och jag är inte på topp. Det är stressigt, funderar på om det är därför jag blir så yr. Har ju känt att hjärtat dunkat lite snabbt vid tillfällen där jag vanligtvis varvar ner.

Nu säger jag god natt. Blir en tidig dag imorn från sju till fyra, men kommer träffa en väninna till kvällen på lite tjöt och ett glas, ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar