tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

Att ha vaknat med ett tungt huvud och en yrsel, lät jag mig ta en lång sovmorgon. (nej det är ingen baksmälla) Killen gick upp vid sju och åkte sedan till sitt läger, där är han ledare genom Lions, det är med Lions som han jobbar ideellt. En förening ni borde kolla upp.

Efter frukosten har jag ringt runt till företag och andra organisationer för att ändra uppgifter, dra in på betalningar osv. Känns alltid så bra när man tar tag i saker :) men vad jag fick vänta, det var ju mer väntetid än action. Ett samtal väntade jag nästan en kvart på min tur, sen när jag väl kom fram tog mitt ärende knappt två minuter, lite frustrerande.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, så jag önskar er en bra dag trots regnskurar.

trots regn fick vi några solstrålar på oss :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar