onsdag 1 augusti 2012

Jihoo!

Jag slapp dra ut tanden! :) Den såg fin ut och jag ju inte haft problem med den nu, så det var inte aktuellt att dra ut den. Skönt att slippa det.

Resten av dagen har jag spenderat med min svärmor och träffat svärsystrarna. Vi var på en glas & gjutjärns utställning som hette Chaos. Utställningen hölls i ett bergrum vilket var genialiskt och gav utställningen en maffig mystisk känsla. De blandade glaskonst runt järn och gav det ett djup.

Det var fri entré och jag rekommenderar att ni gå dit, att bara få vara i bergrummet var fascinerande i sig.



Utställningen äger rum på Pininfarina Sveriges område.




Efter att ha lunchat ihop traskade jag hemåt. Det har varit en skön dag. En sådan dag jag har behövt utan måsten osv, en dag att bara ha det trevligt. Och jag är glad och tacksam då min svärmor ryckte in när jag behövde det som mest. Nu är jag i rullning igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar