söndag 26 augusti 2012

Som de kan gå :p

Ja helgen har gått fort och jag har haft det skoj med min syster :) Min syster körde mig så hon fick se mitt rum när vi kom hit, och hon tyckte det var fint :)

När hon åkte tog jag mig en kvälls promenad och ville upptäcka lite nya stigar häromkring. Nyfiken som jag var vek jag av vägen in mot en stig, stigen blev allt smalare och mer buskigare. Heltplötsligt fann jag mig borta, och har ingen aning om hur jag i detta snår skulle hitta ut igen. Men jag går på, irrar runt lite :p tills jag kommer fram till en äng och på andra sidan ser jag en grusväg.

Visst tänker jag, ut kommer jag ju alltid och nångång måste jag ju känna igen mig. Jag går på och pratar med killen i telefon som jag tror blir lite orolig för mig, lugn lugn munka-ljungby är inte så stort. Och tillslut börjar jag känna igen mig. Ja så kan de gå, jag gick vilse haha men hem kom jag allt ändå ;)

Och nu ska jag soova, så jag önskar er en riktigt god natt.

1 kommentar: