söndag 19 augusti 2012

Söndag

Hej på er :) Idag tvättar jag och ska se över det jag absolut MÅSTE ha med mig till skolan. Sen vill jag gå igenom det jag har pluggat under sommaren.

Ikväll blir det räkor hos pappa, ska ha en mysig kväll med familjen. En liten avskeds middag, usch det lät hemskt :p jag kommer ju tillbaka. Men ska bli trevligt att ha dom samlade innan jag åker.

Ja imorn bär det av till Skåne, munka-ljungby. Herre vad tiden gått snabbt men ändå stakande. Känns inte att det är verkligt att jag ska börja studera. Men är så glad att jag äntligen har fått tummen ur, och ska utbilda mig, utbilda mig inom det jag finner mitt intresse och eld i. Hälsocoach.

Tror jag kommer vara hyper nervös när killen och jag åker ner imorn, nervös, men förväntansfull på allt som kommer vara. Vi får se vad det blir av mig ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar