lördag 1 september 2012

Fredag kväll

Jag har fått tvättat idag, så skönt! Alla kläder jag hade med på vandringen var ju genom svett.

Till kvällen har vi tjejer åkt till Väla köpcenter och kikat runt. Väl hemma igen gjorde vi sallad och korkade upp en flaska rött :)

På denna korta tid som jag varit i Skåne har jag fått höra att jag liknar Loreen, (pga mitt hår.) Och ikväll har jag fått hört att en kille här ville fota min rumpa! Ja då satte jag nästan i halsen, och när han sedan slingrade sig om att det skulle vara en kompis kompis som ville veta standarden på skolan, ja då visste vi inte om det skulle vara en komplimang eller inte. Men skratta det gjorde vi.

Tydligen var det menat som en komplimang, men jag får nog passa mig, för han sa också att nu kanske någon annan försöker sig på ett foto, oj oj oj.

Nä nu ska jag lägga mig och hoppas att detta ej jagar mig imorgon. God natt mina vänner :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar