tisdag 25 september 2012

Tisdag

Helgen gick fort, som vanligt :-( Tog det lugnt i lördags, blev inget pluggande men desto bättre tog jag i i söndags. Pluggade och fick röjt bort 35 frågor!! Var helt utmattad och snurrig efter det.

Förkylningen som kom i fredags har nästan släppt helt :-) Ibland har jag sån tur, blir dålig en-två dagar och sen frisk igen. Tog ingen morgonpromenad igår för att avvakta men tränade bodypump/skivstång till kvällen, det kändes bra. Och idag känner jag mig nästintill fri från förkylningen, har inte haft ont i halsen utan det har bara satt sig i näsan.

Har just gått igenom min ekonomi som student, och kan säga att om jag tyckte mig vara fattig förut, ja då är det inget jämfört med nu. Men, jag skaffar mig ju en utbildning och gör något som jag valt, något som jag vill göra och efter min utbildning kunna jobba med det jag vill hålla på med och då få en lön igen :-)

Ha nu en trevlig Tisdags kväll, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar