torsdag 6 september 2012

Dagen före doppare dan! :-)

Imorgon åker jag hem! :-) Äntligen ska jag få träffa min älskling, jag längtar så och vad jag har saknat honom. Har nästan inte planerat något över helgen, och det känns skönt, vill bara vara med killen nu.
Ska också hälsa på mina föräldrar och min vovve Ballack!

Idag i skolan har vi verkligen pluggat o pluggat o skrivit o planerat, så att jag blev snurrig. Gött då att sista lektionen var stavgång, dock blev många i klassen stuckna av getingar under träningen. Tråkigt.

Snart ska jag på brandinformation för oss internater, de ska tydligen ha bjudit in folk från räddningstjänsten också. Sen blir det av till Ängelholm, för ikväll har de tjejafton i stan och stänger affärerna 21:00 tihi då ska vi tjejer gå runt och kika ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar