torsdag 13 september 2012

Bodybalance

En blandning mellan yoga, thai chi och pilates. Helt fantastiskt! Jag har sedan gymnasiet hållit på med yoga och avslappningsövningar, vilket har blivit dåligt för mig det senaste halvåret, men ikväll åkte jag och min "tjej" från internatet och tränade Bodybalance.

Det var verkligen fantastiskt, instruktören var duktig och lugn men slängde in lite humor för oss :)
Och det brände i benen kan jag säga och i armarna vid plankan, och jag gav järnet. Är så nöjd över passet, och när vi kom till avslappningen bara jag njöööt.

Det kändes som jag vaggades bland molnen och mina tankar fylldes med positiv energi, jag kände hur starkt jag saknat detta och hur starkt jag behöver denna träningsform. Den lugnar, stretchar mig och fyller mig med harmoni :-)

Nu ska jag förbereda mig inför natten och somna skönt i sängen.
Jag önskar er god natt, och tycker att ni ska pröva er fram när det gäller avslappningar och yoga-former. I min uppfattning, stärker det min kropp o själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar