tisdag 4 september 2012

Tisdag






Idag hade skolan bjudit in en föreläsare, Martin Bengtsson. Han berättade om sitt liv och drömmen att bli fotbollsproffs och vägen som blev en mardröm. Helt fantastisk föreläsning, han greppade verkligen tag i mig på det sättet han berättade och agerade och målade upp sitt liv. Han hade en härlig gnista och jag fylldes av entusiasm när jag lyssnade på honom, underbart :-) Kändes som jag ville hoppa upp på scenen bredvid honom och vara en del av föreläsningen.

Efter föreläsningen var jag bara tvungen att köpa hans bok, och fick då även hans autograf. 
Därefter tog jag löparskorna och sprang 5km på 25min, shit vilken fart jag fick :) På parkeringen utanför gjorde jag lite armhävningar och övningar till biceps. Nöjd.

Och nu blir det dusch, kvällsmat och plugg. Kram på er!








glömde ju nästan, fixade naglarna häromdagen med lila tipp.
tja, en tjej måste ju förnya sig ;-)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar