lördag 22 september 2012

Godmorgon lördag god morgon min förkylning

Hej på er, dagarna här rullar på och det är så mycket som händer. Så mycket att jag inte alltid hinner med bloggen eller orkar, är så trött på kvällarna.

Och igår morse när jag vaknade, hade jag huvudvärk och var tjock i halsen, så min morgonpromenad lät jag va. Sen under dagen kände jag mig nästintill sjuk och drack flera koppar te igår kväll.

Idag känns det lite bättre, har en förkylning som gäckar men hoppas jag kan bli "fit for fight" tills på måndag igen. För som jag har sagt tidigare; det är värdelöst med förkylningar. Du är för frisk för att sjukskriva dig men för sjuk för att träna. Och det gör mig så irriterad.

Nä nu ska jag bara njuta att det är helg, plugga, plugga, plugga och dricka massa te :)
Men först, köpa nybakade frallor från konditoriet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar