lördag 15 september 2012

Svårt att somna igår :(


La mig strax efter 21:00 igår, men kunde inte somna. Var trött men kroppen ville inte slappna av. Låg och tänkte och funderade, och även om jag "rotat" in mig här i munka-ljungby, så saknar jag mina vänner och familj. Blir liksom inte på samma nivå fast jag kommit                        
mina tjejer nära. Jag saknar den där lilla tryggheten som du har med dina gamla vänner, den där lilla tilliten som får dig att öppna upp dig för din vän. Men jag tror att med tiden, så kommer jag få det med tjejerna också, med tanke på hur mycket vi lärt känna varandra redan nu :) och jag gillar dom.

Min morgon idag har iallafall börjat bra, lite segt men bra. Vaknade 10:20 och kravlade mig upp. Åt min frukost och tog sedan en skön promenad. Gick förbi en lekplats och när mina ögon såg gungorna, började det klia i mig. Jag kunde bara inte fortsätta att gå utan gick mot gungorna :-)

Så idag har jag gungat, och det var jätte roligt! Kittlade i magen och jag bara log, tja har man barnasinnet kvar så har man :-)




Men nu måste jag fixa iordning mig för festen. Vi ska ta en buss 15:33 från munka till Ängelholm och därefter tåget till Helsingborg. Detta kommer bli en rolig kväll, ska bli intressant att få träffa dom utanför skolan också :)

Ha nu en härlig lördag, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar