tisdag 11 september 2012

Då var det tisdag och tvättid

Skolan gick snabbt idag, har bla gått raskt lite mer än 1 km för att se vart pulsen ligger vid den aktiveringen, samt joggat i lugn tempo 20min för att se vad pulsen låg där.
På torsdag ska vi räkna ut och se vad för värden det ger oss osv, spännande :-)

Har tvättid idag, jag tjuvade på tiden för det var ingen som tvättade passet före mig hihi
Sen ikväll blir det ett step pass med tjejerna i Ängelholm, ska bli skönt att få träna lite. Har känt att humöret igår inte var det bästa, men idag känner jag mig gladare och på hugget.

Är nu officiellt med i elevrådet samt klassrådet, och fick bra respons från både vår mentor Andreas och några tjejer i klassen, att det är bra att du gick med där, bor på internatet osv.

Japp då har jag blivit en viktig länk till att hålla i trådarna ;-p

Ha nu en härlig eftermiddag i regnet, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar