måndag 10 september 2012

Måndag igen

Helgen gick tyvärr för snabbt över, men jag har haft det heeeelt underbart :-)

På fredags kvällen när jag kom, mötte älsklingen mig och vi åt kräftor hemma. Vi skålade romantiskt med vitt vin, och tjohej vad lite vi tålde, blev en väldigt rolig kväll ;-p

På lördagen begav jag mig till en frisör i stan, medans killen jobbade, och så tog jag en fika med väninnan :-) Tråkigt nog hade det kört ihop sig hos frisören, och med obefintlig kommunikation med mig och osäker personal, kände jag mig utlämnad i deras kaos och hela upplevelsen hos frisören var otrevlig. Typiskt att min Anna inte jobbade denna helgen, men jag sa till och fick 300kr avdrag från priset, något iallafall.

Sedan blev det massa massa mys och goda pannkakor med min älskling och Ballack till kvällen.

På söndagen sov vi ut :) tog en powerwalk och upptäckte att vi låg på samma puls...intressant
antingen kodade pulsklockorna ihop sig eller så behöver killen höja sin maxpuls något :p
Fick träffat mama en sväng och sedan pappa och lämnade Ballack igen innan det var dags för Skåne.

Killen har jobbat idag i Skåne och sov natten här med mig, helt underbart. Nu dröjer det igen tills vi ses, saknar honom redan.

En lustig sak som "hänt" är att jag nu skaffat mig FB, ja vi får väl se hur mycket aktiv jag blir där, men första orsaken till varför, var för att jag vill ha kontakt med mina klasskamrater i skolan :-)

Jag hoppas att eran helg varit bra, för min har varit helt fantastisk :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar