torsdag 19 juli 2012

Torsdag kväll

Har haft en trevlig och lugn kväll på jobbet, känns skönt då jag fortfarande inte är hundra i kroppen pga förkylningen. Känns så meningslöst med att vara förkyld, för du är för frisk för att sjukskriva dig men för dålig för att träna. Ville komma igång ordentligt denna sommar med att jogga men mina träningsplaner får vänta. Har en coach som hörde av sig om jogging tur, vi får se hur jag känner mig på söndag, vore annars så skönt att komma ut och springa.

Jag har fått gått en liten promenad ikväll iallafall efter jobbet och fått bort disken och lite tvätt som hängt i lägenheten, nu varvar jag ner i soffan :) men blir sängen snart då jag börjar 6:45 imorn.
Tänkte att jag får ta tag i mer plugg och framförallt börja packa ner saker från lägenheten i mina flyttlådor efter jobbet sen. jaja imorgon är en ny dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar