torsdag 26 juli 2012

Fullpackad dag

Hej på er! Just nu har jag mycket att tänka på och mycket som händer. Idag blev jag nästan lam slagen efter en låång stressig dag på jobbet, när jag hade slutat åkte jag för att köpa hundmat och åkte sen hem.

När jag bara hade backen kvar upp till mig så stannade bilen, ånej, tänkte jag inte ett till problem som ska lösas. Jag fick hjälp med bilen och när det väl visade sig att bilen hade fått soppatorsk, skämdes jag. Va pinsamt, jag har alltså haft så mycket att tänka på att jag inte haft tankar åt att fylla bilen med bensin.

Som avslutning till min fullpackade dag, åkte jag till stranden och tog ett kvällsdopp vid 19 tiden. Det var riktigt skönt och svalkande, något som jag behövde. Imorgon blir det lika soligt och då får det bli ett kvällsdopp igen efter jobbet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar