måndag 30 juli 2012

Måndag Måndag

Ja då var det en ny vecka igen, och nu är det bara 3 veckor kvar tills skolan börjar. För tillfället försöker jag tänka, att jag ska ta en dag i sänder och planera upp mina dagar. Planera så att jag får allt gjort innan skolstart, men kan behålla förståndet också :p Får se hur det går haha

Idag har det varit en bra dag på jobbet och jag har jobbat med sköna arbetskolleger, det gör mycket kan jag säga, och trevligt har vi haft de också.

Just nu sitter jag hemma hos min far, han hjälper mig med bilen. Det har blivit hål i tanken så den har läckt bensin, inte kul alls :( Men nu ska det åtgärdas. Min pappa är en klippa att lita på.

Busen fick följa med så han springer runt på gräsmattan :)

Jag önskar er en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar