måndag 23 juli 2012

4 VECKOR KVAR!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Panik nu är det bara fyra veckor kvar tills skolan börjar, och jag har så mycket kvar att göra, så mycket som jag borde göra, måste göra, ska göra, vill göra.

Vart ska jag börja!? Behöver plugga och läsa på de instuderings frågorna jag fått och läsa igenom boken som de också gav frågor till, behöver packa vidare i min lägenhet och se över vad jag ska ta med till min student lya, och så planera träffar med vännerna och ha skoj de resterande veckorna som jag fortfarande har kvar i uddevalla, och jobba. Uff det lät jobbigt :p

Annars har jag haft en busy busy dag på jobbet, ytterliggare ett arbetspass med stress och missad rast, mitt tålamod försvann nästan idag. Har vart mycket nu på jobbet men är ledig imorn :)

Tog mig faktiskt en solstund på solariet i stan efter jobbet, men personen som hade solat före mig hade inte gjort rent. Jag blir så irriterad på folk som inte kan tänka steget före, hoppas personen glömde bort det i farten, för det var riktigt äckligt och inte roligt att göra rent efter nån annan, störande. Jag menar klart du städar upp efter dig

När jag hade gjort rent la jag mig, och medans solariet gick igång och värmde kroppen med sina lysrör, gjorde jag avslappnings övningar för att varva ner och det blev min lilla terapi stund för dagen. Energin kom tillbaka och min stress rann av, bara lugnet svepte över mig :) Plus jag blev brun!
(lite fusk är okej med tanke på hur sommaren varit)
       
 minnen från en solig sommar -07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar