tisdag 24 juli 2012

Tisdag

Gick upp halv 10 och började röja här hemma, verkar som att hur mycket jag än packar eller slänger, så är det fortfarande lika mycket kvar. Som att det växer fram små pryttlar och mer porslin och andra saker som väller ut.

Jag har iallafall fått ihop några lådor, och tänkte åka till mitt egna stor förråd i herrsta för förvaring medans jag bor i skåne. Jag har ett väldigt bra förråd, kostar absolut ingenting och det är bara för mig att åka dit......typ, det är min kära far som står för utrymmet men muttrar varje gång när jag vill lämna något i källarn :p
                                                                                                       

 ja det blev några lådor
fast märker att jag behöver 
fler bananlådor haha
min frukost, eller ska jag säga
min brunch, då jag skippade 
frukosten för att packa i 
några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar