lördag 21 juli 2012

Lördag långa lördag

Gokväll på er, dagen har varit låång och mycket jobb på arbetet även om kvällen blev lugnare än dagen.
När solen kom fram på förmiddagen började jag bli bitter, typiskt att solen ska vara framme när jag är fast på jobbet hela dagen och på en helg, min tredje jobb helg på raken dessutom. :(

Men jag tänkte att nä, här ska jag inte sura över det, och tog mig en 50min promenad under min rast. Det roliga var bara det att solen hade skinit lite till och från, så när jag kom ut var solen i moln under hela min promenad, senare kom solen fram igen och sken, riktigt sken av hån emot mig, trevligt.

Fast om sanningen ska fram så var min promenad riktigt skön och jag blev så härligt avslappnad och possetiv, så det gjorde inte så mycket ändå att solen stod i moln.

Nu är jag hemma och myser i soffan med ett glas rött och några chokladkex, kan inte ha det bättre :)




gårdagens pizza :)
rekommenderar verkligen att 
göra egen pizza hemma. det är
gott och nyttigare!


och med ett gott vin som
rundar av det hela, blir
måltiden komplett :)
en skön fredagkväll blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar