söndag 22 juli 2012

Söndag

Idag har jag en dålig dag, en sådan där dålig dag där handtaget till dörren skulle kunna ramla av och landa i näven på dig, eller när du ska öppna ett lås och så bryts nyckeln i låset. Jobb i all ära och kollegor i all ära, men går det inte runt och ihop blir allt försenat.

Det blev så mycket på jobbet att mina uppgifter bara löpte på varandra, mina ben har gått i ett sen jag började till jag slutat, hann inte ens ta ut min rast så fick gå tidigare, vilket kändes bra.

Men en annan sak som självklart ska smyga sig på är att, nu när min förkylning äntligen börjar släppa så har jag fått ont i hälsenan, den är svullen och ömmar.

Ibland ger livet dig alla bekymmer i ett litet paket som växer sig större under dagen, som ett test eller prov, hur du än ser på det, måste livet gå vidare och nya tag tas.(jennifer angela)


Det får bli en liten återhämtning för mig nu, så ska jag sätta igång sen att packa ner lite grejer för flytten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar