tisdag 14 maj 2013

Tisdag

Självkänslan sjönk något strax innan jag drog igång mitt pass, det måste jag erkänna. Men ville inte gro ner mig i negativ energi, så tänkte att det får bli som det blir, nu kör vi.

Och direkt jag började mitt pass föll instruktör rollen över mig som handen i handsken. Underbart när jag kan undvika oro och tro på mig själv. Alla hade kul och fick ut nåt av träningen. Och framförallt JAG hade kul :) detta var inte sista gången som jag håller i ett gruppträningspass.

Hoppas eran dag vart lika bra som min. Imorn blir jag elev-värd när de nya sökande till hälsocoach utbildningen kommer på intervjudag. Blir en heldag med övningar, fika, yoga, rundvisning, fika igen och så ska jag sitta med på några intervjuer. Spännande!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar