lördag 25 maj 2013

Lördag

BTW, det var den antiinflammatoriska kosten som jag skrev om, intressant.

Nu sitter jag ute i hopp om lite solljus för ansiktet, men med de molnen på himlen verkar det lönlöst.

Igår kom känslan att det börjar dra ihop sig med skolan. Och vi i klassen pratar om avslutningen, kläder, mat, hitta på nåt och vara samlade tillsammans den sista tiden. Tyvärr har vi för tillfället lite irritation ibland vår grupp, men hoppas på att vi kan prata igenom det på måndag. Vi har många viljor i klassen. Men det hela gjorde mig medveten om, att nu är det snart slut.

Känns jobbigt, just nu har vi den bästa tiden ihop och jag vill inte lämna mina vänner, de jag fått här på skolan. Jag bor också längst bort. Sen vet jag tyvärr inte hur min sommar blir med jobb, så allt känns oroligt för tillfället. Försöker få tag på personalchefen så jag kan få reda på hur hon tänkt med mitt schema, tror hon är ledig nu då hon snart ska gifta sig. Annars är ju planen att jag ska jobba på stenungsbaden, men hur? På timmar? På schema? Vill absolut inte jobba som timvikarie över sommaren säger jag bara.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar