söndag 19 maj 2013

Söndag

Kan börja med att säga att Ballack mår så mycket bättre. :-) glad matte.

Helgen har bjudit på riktigt äventyr när jag och tjejerna åkte till Borås för Upzone! Det är en äventyrsbana uppe bland träden typ 5-12 meter upp om inte mer?? Hade inte koll på höjden, shit va kul det var. Lekplats för vuxna. Åkte linbana, gick på lina, balanserat osv. Ska få mig bilder mailade, så får se om jag lägger upp nån ;)

Sen har det bjudits på släktkalas då kusinen blev 50, och jag fick visa upp pojkvännen min, hihi. Hade riktigt trevligt.

Och idag blev det teaterföreställning innan tåget gick mot munka. Har haft en underbar helg är så glad, framför allt för vovven min. Och imorn blir det utflykt med klassen, paddla kanot, tälta i skogen och paddla hem på tisdagen. Stort leende.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar