fredag 31 maj 2013

Kvällsfest

Igår anordnade skolan en liten fest med stor buffé. Det började 18:00 med mingel på gräset, och vädret igår har varit dunder fint.

Därefter blev det sittning i biblioteket, de hade dukat långbord och ordnat med lite uppdrag. Jag fick tex en lapp där jag skulle skåla för alla vackra tjejer. Kvällen har var så trevlig och maten var fantastiskt god, jag åt för två haha :) de flesta åkte hem efter middagen men vi internatare, och även folk utifrån, stannade uppe sent, festade och drack. Fast jag blev så trött redan vid 22 så tackade för mig.

Vaknde dock lite trött o seg imorse, var nykter så det var ingen baksmälla, men efter min promenad är jag pigg igen.

Solen skiner här i Munka-ljungby, jag önskar er en härlig start på fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar