fredag 17 maj 2013

Fredag

Mycket som hänt på kort tid. Intervju dagen var rolig, kul att få träffa de sökande. Sen fick jag även sitta med på fyra intervjuer och det var intressant. Alltid kul att få höra människors historia :)

Tyvärr senare den veckan blev min hund Ballack dålig. Han började halta och till slut hade han så ont att han inte kunde stödja sig på benen. Min hjälte till pojkvänn åkte in akut med honom till veterinär. Där konstaterade de att han hade ont i samtliga leder :( prover togs och morfin gavs. Sen har han vart groggy i ett helt dygn.

Jag åkte hem torsdag morgon. Hans medicin påbörjades igår kväll, och med lättnad i hjärtat kan jag säga att det går åt rätt håll. Ballack är mer lik sitt vanliga jag sen idag och det känns så skönt. Han blir 5 år i augusti och jag har ju haft honom sen bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar