lördag 23 februari 2013

Veckan som gått....

De sista tre dagarna på praktiken, gick väldigt fort. Jag har haft det riktigt kul och trivits med tjejerna som en i gruppen :-) i torsdags fick jag pratat med personalchefen, och det lutar åt sommarjobb! Tjoho jätte glad och hon var nöjd med mig, sa att jag visade framfötterna redan på första dan. Sa att jag ska fortsätta vara mig, positiv och glad. Tänk va puschad och glad jag blev efter det mötet.

Och igår startade jag dagen med Bodybalance, åkte till Stenungsbaden och fick mig en ordentlig massage. Var helt mörbultad och go efteråt, och timman innan jag skulle sluta, fick jag en ansiktsbehandling :) som tack för min praktik. Så jäkla underbart och så otroligt snällt av dom att ordna detta, var så tacksam efteråt.

På kvällen blev det Tacos hos killens storasyster och hennes familj. Och idag........ vi drog oss länge i sängen och har bara haft mysdag. Imorn åker jag till Skåne igen, blandade känslor.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar