lördag 9 februari 2013

Lördag

Det var så roligt och kul igår! Killen kom strax innan fyra och var nyfiken på vad jag hade hittat på. Vi skålade med alkoholfri "skumpa" och så tog jag fram min gåva för våran 1års dag :-)

En ram med flera bilder i, tre bilder satt redan i, och det var på mig. De andra tre, sa jag, ska vara på dig och en på oss båda, så nu går vi till fotoateljèn. Han blev glatt överraskad och uppskattade det väldigt mycket :-)

Och det var så kul att stå i fotoateljén med honom, bilderna blev riktigt snygga. Längtar tills de blir klara för att sättas in i ramen!

Ikväll ska vi på restaurang och fira vidare för vår dag. Blir uppdelat pga att vi bor så långt ifrån varann nu när jag pluggar. Det är för långt för att åka bara för en dag så att säga. Men ska bli romantiskt :) hihi

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar