måndag 18 februari 2013

Så trött

Är så jäkla trött just nu, blev ju också bara 5h sömn inatt. Men tränings passet imorse på Blue Water var riktigt bra :-)

Under dagen var jag dock tvungen att blanda en espresso med café latte för att hålla lite energi, finns en tjej där som är duktig på att sysselsätta mig.

Jaja, till slut kom jag iväg till Göteborg. Men va ställd jag blev när jag inser att tränings lokalen knappt var 30kvm! Intervjun gjordes bland redskapen, fanns inget kontor, och var mer info träff än en jobbintervju. Han såg gott trött ut också med sina svarta påsar under ögonen och var lite virrig. Visade sig sen, då jag var tvungen att fråga om löner och pengar, att de jobbar liknande som provision. Inga kunder=inga pengar.
Som anställd får man fixa sina kunder själv, typ, för deras lokal är inte öppen för allmänheten.

Tja, låter ju som egen företagare i mina öron, kanske lika bra att starta eget?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar