onsdag 10 oktober 2012

Ytterliggare en dag med frågetecken

Jaha då satt jag där igen med munnen gapandes av oförståelse. Det här med anatomi är inget att leka med, och så har vi knappt nämnt de latinska orden, utan om termologi, muskler i arbete och jada jada jada.

Till och med på rasterna och i matsalen hänger jag knappt med bland vännernas prat och skratt. Jag måste ha missat något känns det som. Antar att det bara är en period i mitt liv just nu, lektionerna blir tyngre tillsammans med höstvädrets dunkel. Det borde räta ut sig snart.

Har idag varit på elevråd som gått bra. Jag har ju som vanligt alltid nåt att berätta om och åsikter, men tycker ändå att jag är en av de drivande. Hoppas bara de andra ser mig som en resurs och inte som ett hinder :-p Efter skolan gick jag och köpte godis, ja jag vet att det inte är lördag, men vissa veckor äter jag godis hur mycket jag vill! Och framför allt nu när jag tänkt sätta mig och plugga, blev ju inget igår :(

Köpte mig även handskar, för det är kallt på mornarna när jag är ute och går, plus reflexer!! :-)
Ja nu är det dags att investera i ett par reflexer, ni vet väl att efter 1-2 år börjar reflextionerna ta slut, så uppdatera er och köp nya reflexer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar