lördag 27 oktober 2012

Uddevalla och milen

Hej mina vänner, igår var sista skoldagen inför lovet och praktik veckan, så igår vid 17 tiden anlände jag i Uddevalla :)

Känns helt underbart att jag ska bo tillsammans med min kille i hela 14dar! Vi har aldrig tidigare bott ihop längre än tre dagar, och det vart då tre korta dagar, så detta ska bli kul :)

Och vet ni, idag sprang jag min första mil ever! :-) så stolt, jag sprang hela bjursjön och hem igen, sträckan var 10.55 km och det tog jag på 59 min :) känns så härligt att jag tog milen under en timma. Vilken egoboost detta har gett mig :)

Ska jobba idag vilket var längesedan pga studierna, ska bli intressant och trevligt, har även fått jobb imorgon och måndag, så det är ju bra att få in lite extra slantar, och kul att få jobba lite.

Ha nu en skön lördag, här hos mig skiner solen, kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar