torsdag 18 oktober 2012

Effektiva Torsdag!!

Fick gjort psykologi redovisningen imorse, vi pratade om Humanistiska perspektivet och vi var riktigt bra :-) Jag hade ett gott flyt och fick massa positiv feedback från mina klasskamrater, det värmde ordentligt.

Sen var det dags med anatomin igen, blä.
Och sista lektionen var coachande samtal, vi skulle öva på varandra och gick ihop två o två.

Jag och min stolsgranne gick ut på en liten promenad medans vi pratade. Vi bara pratade på helt naturligt och avslappnat, jätte trevligt. Dock fick aldrig jag chansen att vara coachen, tiden rann liksom ifrån oss.

Efter skolans slut stannade några av oss kvar och gick igenom musklernas namn och var de har sina fästen på skelettet, måånga latinska namn blev det.

Nu är jag trött, snurrig o torr i mun efter denna intensiva dagen, med mycket prat o mycket plugg, fast jag är också riktigt nöjd :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar