torsdag 11 oktober 2012

Torsdag, snart helg


Imorn har jag bokat bord på en restaurang här i Munka-ljungby, (det är deras enda restaurang)
Ska bli riktigt trevligt med god mat och 9 av mina klasskamrater :-) Det kommer bli massa goa skratt och härliga konversationer om jag känner mina vänner rätt. Härligt!

Idag hade vi en kort dag, så jag och en av mina tjejer tog en promenad i höstsolen :-)
Tanken därefter var att jag skulle plugga och förstå lite om detta med anatomi, men ja, jag somnade.

Lite irriterande att min energi har varit låg denna vecka, men jag ska ta helgen att varva ner och ladda ny positiv energi, så jag kan ta nya tag till nästa vecka.

Blir Bodybalance ikväll :) och ett försök till tidig sänggång, så jag hoppas ni får en mysig kväll, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar