tisdag 11 juni 2013

Nästan en vecka sen...

Det kändes tomt och såå härligt, när jag satte mig i bilen för Uddevalla.

Skolavslutningen 5 juni var en bra dag, rolig men med många tårar. Jag hann packa ur mitt rum innan den gemensamma lunchen, vilket var skönt, ingen stress över att ha internatet över sig.
Solen sken över oss så vi åt efterrätten ute :) vi hade en riktigt trevligt stund ihop, var svårt att "slita" sig därifrån.

Något som gjorde mig glad var att både min pappa och kille kom ner. På vägen hem blev det mellanstopp hos min ena faster, en kaffekopp senare var jag och killen på väg hem igen. Fick se många studentfirare på vägen, kul, var några år sen nu när jag själv tog studenten.

Väl hemma i mitt nya liv som sambo, ja det kändes konstigt de första dagarna. Jag var fortfarande kvar i skolan i sinnet och saknade det jag hade där. Det gick fort, från ena dagen student med internatrum till nästa dag med sambo i hemorten. Men lyckan släppte äntligen och nu känner jag mig som hemma, glad och stolt över att vara sambo och att jag är HÄLSOCOACH! PT, kostrådgivare, coachande samtal, HPB, massör och så mycket klokare och gladare :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar