tisdag 25 juni 2013

...

Som sagt.....det går inte så bra just nu. Vad är grejen egentligen?! Varför kan inte livet bara blanda ihop det dåliga och det som går bra, det skulle vart både lättare och bättre att handskas med.

På arbetsintervjun idag fick jag positiv feedback, jag var tjäck, glad och en tjej som skulle passa in med de andra tjejerna på spat. Och plus att jag var tränings intresserad, att jag höll på med PT cert. var ju spännande. När det kom till min massage, så hade jag ett bra grepp och jag var på god väg till att bli en bra massör, men att jag behövde öva, öva, öva. Så bad hon mig återkomma när jag masserat några timmar till.

Mmmm.........  Tack va fint, jodå en poäng hade hon väl med massagen, men det var inte det svaret jag hoppats på. Vet inte hur många jobb jag sökt nu, men varför ska detta vara så svårt? Det sliter ju på självkänslan.

Gör ju inte saken bättre att jag oroar mig för Ballack också. Tänk att han fyller 5 i augusti, och så utsliten i lederna.
Nä nu bara jag babblar på......ska lägga mig för natten. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar