söndag 16 juni 2013

Dåligt bloggande...

Hej på er,
ursäkta för dåligt bloggande men jag har inte varit på topp.
Det har blivit strul med mitt sommarjobb och nu står jag utan jobb från Stenungsbaden. Själv trodde jag att chefer ringde sina tänkta anställda för att få en riktig bekräftan, men tydligen inte, här har ett sms blivit utskickat vilket aldrig nådde mig och så var den chansen bortblåst. Känns inte okej.

Men saker och ting går vidare, har skickat mitt CV till flera jobb och ska på två intervjuer i veckan. Annars ska jag satsa på min cert. i kost och PT och känna att jag har sommar, umgås med vänner och familj, sola o bada när jag får chans osv. Blir lite strö jobb också, känns bara tufft att jaga jobb för att klara av mat och hyran, istället för att jobba så jag kan leva och spara pengar, det var ju så jag hade hoppats på att sommaren skulle bli, känns som att livets utveckling har stannat för mig.

men....chins up and smile, life has a lot to give!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar