tisdag 16 april 2013

Tisdag

Såå trött! Känner inte riktigt igen mig, tror att loven har varit för täta och påsken och min födelsedag legat för tätt. Jag har inte kommit in i mina rutiner sen lovet var V:13-14, och det tar hårt nu när jag försöker komma in i dom igen, tyvärr är humöret inte det bästa heller.

Har blivit genomkörd av triggerpunkter idag från massagen, så behövligt men ack så mossig jag blir, orkar inte träna te.x. Gav mig dock ut på promenad, en väldigt långsam och trög promenad om ni frågar mig, fast ut kom jag och nån rörelse blev det ju.

Ännu en sak att muttra över; hade tänkt plugga ikväll för kommande prov, men jag orkar inte vill bara krypa ner i sängs. Och det är precis det jag tänker göra nu, kommer en ny dag imorn......och då med nya tag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar