onsdag 3 april 2013

Onsdag

Idag är jag inte lika aktiv som igår :-P blev 30min sim igår, så härligt och en rask långpromenad med Ballack. Idag sitter jag i myskläderna och kikar på utbildningar. Dagarna går tyvärr alldeles för fort.

Efter denna vecka är det tillbaks till skolan, och om 8 veckor slutar skolan. Den 5 juni går jag ut. Det känns både underbart och skrämmande. Tycker att vårterminen är roligare än hur den var i höstas, men samtidigt vill jag komma igång med mitt liv som ska bestå av jobb, pojkvännen, flytta ihop, resa, v a r d a g s l i v ! Men ändå är jag inte hundra på vad och hur jag ska söka jobb/utbilding. Så nu sitter jag med datorn i knät och försöker pussla ihop framtiden.

Jag har troligtvis jobb i sommar, vilket är toppen och jag gläds åt att komma in i en annan värld än vården.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar