fredag 19 april 2013

Friday night

Trötthet och du store trötthet, lämna mig nu ifred! Går sådär men märker att jag är på väg in till mina goa rutiner ändå :-)
Härom dagen kom Zoe Finer och jazzalacarte som sjöng och spelade. Munka Folkhögskola fyller nämligen 100 år i år, så det tar rektorn tillvara på, med lite musik och andra event under terminen skulle jag tro.
Annars har skoldagen varit kort och super med utomhus träning lett av en klasskamrat :) underbart att få träna i friska luften i grupp. Därefter slutade vi och jag följde med en tjej till tatueraren, hon skulle kolla upp sin och jag var mest nyfiken. Kommer ni ihåg i höstas när jag hade ett inlägg; tankar åt ink. Japp fjädern sitter och häckar än ;) hur som........
Jag bad tatueraren skissa upp nåt, så får vi se. Jag menar om jag inte kan få se min tanke i verklighet, hur ska jag då kunna veta om jag vill ha den, är ju störande att bara fantisera om den.
Tjoho och sov gott inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar