onsdag 13 mars 2013

Lackande motivation

Hej på er, ja jag vet, var ett tag sen jag bloggade. Men som ni läste i mitt förra inlägg, (även om det var ett tag sen) så har det inte hänt något speciellt så och min motivation har gått upp o ner.

Jag var dålig i helgen som gick, frossa och energilös. Konstaterade för mig själv idag att jag nu inte tränat på hela S J U dagar! Men lugnade mig med att jag faktiskt varit sjuk och inte varit i form för träning. Kan kännas tufft i flera aspekter att vara sjuk.

Haft personligutveckling coachning idag, väldigt givande och intressant :-) vi har fått ett litet häfte med olika övningar för att kunna utveckla oss själva. Sådana redskap är guld värda om man också genomför dom seriöst. Vilket också är något jag vill, men inte nu, har tyvärr ingen tid att trycka in det, har så mycket annat i skolan nu. Det får bli längre fram helt enkelt, något att se fram emot.

Jag hoppas ni har det bra, och visst är det jätte kul att snön har kommit igen..........nä fy, har vant mig vid kvittrande fåglar nu på morgnarna och vill bara ha vååår!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar