fredag 15 mars 2013

Fredag

Tjoho killar o tjejer! :-)
Idag har massage-helgen börjat. Det är kurs 2 av 3 och vi ska gå igenom stretching och triggerpunkter fre, lör, sön.

Och jag kan säga ATT DET KÄNNS! Men ändå skönt ;) har också lärt känna min kropp ytterligare lite mer, alltid intressant. Och när vi gick igenom triggerpunkter runt skulderbladet, så hittade klasskamraten jag var med, dom och jäklar vad hon tryckte. Funderar på ifall hon tog i för hårt för det ömmar och känns fortfarande :p vill ju hålla hela helgen liksom så jag kan göra en payback, hehe :)

Det är kul iallafall och jag vill verkligen lära mig detta. Massage är så bra och skönt på många vis.

Ha nu en härlig fredag kväll, själv blir det film med oss tjejer som bor på internatet och två till från klassen, mysigt, sen tidig kväll, börjar 09:00 imorn.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar