onsdag 16 januari 2013

Träningspass

Hej idag fick jag till ett bra träningspass efter skolan. Har ju legat på latsidan det sistone med träningen, men nu börjar jag komma tillbaka igen :)

Dagens motivation till träning var låg, men gjorde en kombination så jag trivdes riktigt bra och blev nöjd efteråt. Jag värmde upp 5min på löpbandet, sen sprang jag 10min, gick över till rodd o gjorde 10 flåsiga min där, 10min på cykel o sen nedvarvning 7min på cykeln.

Därefter gjorde jag situps, rygglyft, armhävningar på tå o dips tills jag blev trött. Ett riktigt härligt pass på 57min :)

Ibland måste man kombinera ihop, och få till andra rörelser än vanligt på sin träning när motivationen är låg. Då behöver man också komma ifrån den motionen man oftast gör för att prova nytt, få nya idéer o ny "luft under vingarna"

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar