tisdag 15 januari 2013

Tisdag


Det blev en riktigt låång promenad, 85min och den sista halv timman märkte jag av att mina handskar var för tunna :-( Men en stor härlig thai soppa gjorde susen när jag kom in igen.

Idag var det "premiär" för en utställning som en kille på konstskolan visade. Han har målat av människor på fönstren längs deras korridor och tanken bakom är skapande konst, konst är skapande.
Med människorna i fönstren visar han att de står i ett mellanting, är de på väg ut eller in? Och när de bestämmer sig för att äntra in så blir de i färg. (En tolkning av honom och mina egna tankar.)

Han hade även föremål ståendes längs med en vägg, just för att förtydliga att skapa konst.




här står ju jag o hänger, hmm vad finns i dina tankar tro? :-p 
utsidan

färgburk och en kamera
go creative!




lera, världen är din att forma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar