tisdag 6 november 2012

Tisdag och 9månader!

Rött hjärtaIdag är det 9 månader sen jag blev ihop med min kille :-) Jag är lika lycklig och förälskad nu som första gången jag såg honom.
Jag är så glad över att ha ett så fint förhållande :)




 I övrigt gick middagen bra i fredags och vi hade riktigt trevligt. Vi blev mätta och nöjda över maten, själv var jag stolt över efterrätten med turkiskyogurt, kesella, passionsfrukt och kanderade nötter med en liten virvel honung :)


I lördags kom mina vänner över på lite förfest innan vi gick ut. Så underbart att få vara bland dom igen! Det gav mig mycket härlig energi.

I förmiddags drog jag ut i jogging-spåret igen och sprang 10,55km :-) men den här gången sprang jag 1,5min snabbare än första rundan av milen. Tihi lycka, tänk vad kroppen klarar av och vilken egoboost det ger :-)


  Nu blir det av till några timmars jobb ikväll, så jag önskar er en fortsatt regnfri dag. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar